top of page

הו'אופונופונו, הפעם זה הדבר האמיתי

עודכן: 13 באפר׳ 2023

מאז שכתבתי את הפוסט הראשון והשני, הספקתי לקרא את וליישם את השלב הראשון מהספר הכתרתה של התודעה- הו'אופונופונו על פי מורנה סמיונה The coronation of Consciousness ולהבין משהו אחד לא פשוט ואחד מאוד פשוט.

הקדמה: הספר נכתב על ידי מייקל מיקלי Michael Micklei, מי שליווה את מורנה סמיונה בשנותיה האחרונות יחד עם אישתו איווט מאורי Yvette Mauri. יחד הם לימדו קורסים רבים בגרמניה ובמקומות רבים אחרים. כלומר מבחינתי, בני הזוג הם אוטוריטה בתחום.


בסוף הפוסט תמצאו את כתובת האתר ממנו אפשר להזמין את ספר המדהים והמפורט הזה ללימוד עצמי של תהליך ההו'אופונופונו במלואו. יש גם מהדורה בעברית. צרו איתי קשר ואנחה איך להזמין מבשמת פטרושקה, יש אצלה עותקים למכירה.


הדבר הלא כל כך פשוט שהבנתי הוא; שנכון שד"ר הו לן למד ממורנה סמיונה איך לבצע את ה"הואופונופונו''. אך ככל הנראה הוא התאים את הדרך לאחת משלו והתרחק מההכוונות המדויקות של מורנה עם השנים. כך נוצר SITH;

Self I-dentity Trough Ho’oponopono.

ארגון שמעביר סדנאות והכשרות של הו'אופונופונו.

מאז שמעתי את ד"ר הו לן בלא מעט הקלטות ושיעורים, וקראתי כתבים שלו, (שהרבה מובעים בשני הפוסטים הקודמים בנושא) וכמובן את הספר שהיה שותף לכתיבתו עם ג'ו ויטלי- אפס מגבלות.

ארבעת המשפטים הידועים (אני מצטערת, בבקשה תסלח לי, תודה, אני אוהבת אותך), כמנטרה של ניקיון קרמתי, מאוד מזוהים עם ד"ר הו לן.


הדבר הפשוט, שהקל עלי מאוד הוא שהספר מציע בבירור את הדרך הישירה של מורנה סמיונה בלי ימינה או שמאלה. דוך ישר. זו עבורי הגרסה הארוכה במסלול הישיר לניקוי.


בדרך זו יש שלושה שלבים: בסיס, מתקדם ומאסטר בהו'אופונופונו. בין השלבים השונים יש כמה תנאים שצריכים להתקיים. למשל, כדי לעבור בין שלב בסיס למתקדם צריכים לעבור לפחות שנתיים ומספר מסוים של תהליכים של הו'אופונופונו שבוצעו בפועל. בין השלב הבסיס לשלב המאסטר יעברו לפחות 5 שנים ומספר מסוים של ניקויים. היושרה של כי מי שקוראת ומיישמת את ההנחיות בספר, חשובה מן הסתם.

יש בספר גם כמה משפטים שאפשר להגיד לפני שיחת טלפון, בזמן אירוע מלחיץ, לפני פגישה חשובה... את המשפטים האלה אני אומרת במקום המנטרה של 4 המשפטים הקודמים למרות שלפעמים הם עדיין "מתפלקים" לי מרוב הרגל.


הגרסה של הספר הכתרתה של התודעה- הו'אופונופונו על פי מורנה סמיונה

היא המעודכנת ביותר כפי שמורנה סמיונה עדכנה אותו בפעם האחרונה.

זהו ספר שמכיל את הקורסים ללימוד עצמי.


לפי הספר, תהליך הו'אופונופונו אחד כולל 14 שלבים של קטעים כתובים שצריך להקריא וגם לנשום לפיהם בדרך מסוימת. הוא דומה לחוברת שפרסמתי בפוסט השני אך מעודכן יותר ומפורט יותר.

שלב ההכנה לתהליך הניקוי גם הוא חשוב מאוד וכולל כתיבה של כל הדברים שנרצה לנקות באותו "סשן". הספר מסביר שלב אחר שלב איך לכתוב את רשימת הבעיות אותן נרצה לנקות. אפשר לכתוב על כל דבר ועל כמה נושאים שנרצה בכל סשן.

בגלל שתהליך ההו'אופונופונו המקורי נעשה בהוואי כאשר כל הנוגעים לסכסוך ישבו באותו ההיכל וביצעו יחד את הטקס. מורנה עדכנה את הטקס כך שיוכל להיעשות ביחידים, ומבלי שכל הנוגעים בדבר יהיו נוכחים. החלק של הכתיבה מנכיח את מי שלא נמצא פיזית וכל כך חשוב. לאחר הכתיבה, יושבים ועוברים על כל 14 השלבים. סה"כ התהליך לוקח לי כשעתיים כל פעם.

אין יותר מנטרות, אין יותר ניקויים יום יומיים. אין מים כחולים ומחקים ועוד תוספות. והאמת שזו הקלה, כי התחלתי לחשוש שאני לא מנקה מספיק- כפי שד"ר הו לן אמר בצורה שהפחידה אותי בכמה מהשיעורים שראיתי.

אני כן יכולה לכתוב שחוויתי ניסים בדרך "הישנה" של המנטרה אבל עכשיו אני מרגישה שאני צועדת בשביל הרחב, העיקרי, הנכון והמדויק אליו מורנה כיוונה, וזה נוסך בי ביטחון, שלווה, רוגע ואושר. אני חושבת שהגעתי לזיקוק לגבי הדרך הזו וכל מה שאני צריכה לדעת לגבי ביצוע התהליך באופן הנקי והנכון ביותר. לכן, לקרא את הדרך במקום לדלות חומרים מהאינטרנט, זה קיצור דרך משמעותי.


הספר כולל גם תרגיל פיזי לאיזון, מדיטציה עם כללים שההתחלה שלה מעיפה אותי לשמיים בדמיון, וגם "מתכון" להכנת מים נקיים.


חודש אחרי התהליך הראשון שעשיתי, בו התייחסתי לנושא מאוד בוער (תצחקו עלי) בנוגע לשני הארנבונים שלי שלא הסתדרו כבר חצי שנה. פניתי שוב לעזרה באותם ערוצים שפניתי אליהם קודם, הגעתי ללוחשת לארנבונים שגרה ממש לידי. והיא הצליחה לחבר בניהם. חלום.


לאחר שקראתי והתחלתי ליישם את התהליך של השלב הראשון (הבסיס), פניתי לאיווט בכמה שאלות וקיבלתי ממנה הנחייה שמאוד עזרה לי למקד את הפעמים הראשונות. אם מישהי רוצה את ההנחיות, אשלח בשמחה למייל.


את שני השלבים הראשונים (בסיס ומתקדמים) יש כבר בעברית, שזה לחשוב כבר 5 שנים קדימה. אפשר לפנות לאיווט במייל ולבקש ממנה אישור לרכישה. yvette@pacificaseminars.de, hallo@mickleimedia.de

באנגלית ובשפות אחרון יש גם את שלב המאסטר.






bottom of page